入選「2012 創意生活‧陶瓷新品評鑑展」
~ 新北市立鶯歌陶瓷博物館 9月7日至10月28日於陶藝長廊展出 ~

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Happy Chinese Valentine's Day !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




 

When I dream  -  Carol Kidd

 

 

 

I could build the mansion that is higher than the dreams 
我可以築一座比夢想還高的大廈 


I could have all the gifts I wanted and never ask please 
我可擁有所有我要的禮物而從不需開口要求 


I could fly to Paris. It's at my beck and call, 
我只需一招手 便可飛到巴黎 


Why do I live my life alone with nothing at all 
為何在我的生命裡只有孤單別無其他 


But when I dream, I dream of you, 
但當我進入夢鄉裡時,我夢見你 


Maybe someday you will come true. 
也許某日你會出現在我眼前 


When I dream, I dream of you 
當我進入夢鄉裡時,我夢見你 


Maybe someday you will come true 
也許某日你會出現在我眼前


I can be the singer or the clown in any role 
我可以是一位歌手或是小丑 任何角色隨我


I can call up someone to take me to the moon 
我只需撥一通電話便有人送我上月球


I can put my makeup on and drive the man insane 
我只需淡施薄粉 便可驅使男人癲狂


I can go to bed alone and never know his name 
我可以獨自去睡而不需問剛才的他叫什麼名字


But when I dream, I dream of you 
但當我進入夢鄉裡時,我夢見的是你


Maybe someday you will come true 
也許某日你會出現在我眼前


When I dream, I dream of you 
但當我進入夢鄉裡時,我夢見的是你 


Maybe someday you will come true 
也許某日你會出現在我眼前

 

 

 

 

 

 

 

~

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Dorothy 的頭像
    Dorothy

    陶樂思的自由

    Dorothy 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()